Tomkrulliedikkie @: Noordwijk
- 192.168.40.81 (Intranet - Jochem)
|
|
Gepost op 3-6-2026 om 23:22 |
| |
Geijer of Van Schie, Zoveel weet ik nie
Want toen moest ik Wenen, En nam je moeder de benen
In Zwitserland een dikke kluis, Die vlag is geen plus maar een kruis
Lieve groetjes
|
|
|