Onzin...
Uw gebrabbel & commentaar...

Terug naar onzin

Tomkrulliedikkie
@: Noordwijk 



Score: 10
Stemmen: 1
 




- 192.168.40.81
  (Intranet - Jochem)
  Gepost op 3-6-2026 om 23:22
  Geijer of Van Schie,
Zoveel weet ik nie

Want toen moest ik Wenen,
En nam je moeder de benen

In Zwitserland een dikke kluis,
Die vlag is geen plus maar een kruis

Lieve groetjes

Commentaar:  Er is nog geen commentaar...
 Naam:
 Je commentaar:

©2004-2026 ISOS crew